Erikoisnäyttely staffeille ja amstaffeille 10.7.2015

Staffordshirenbullterrieriyhdistys järjestää erikoisnäyttelyn staffordshirenbullterriereille ja amerikanstaffordshirenterriereille. Näyttelyssä arvostellaan myös pennut (5-alle7kk & 7-alle 9kk) sekä jälkeläisluokka.

Kutsukirje (PDF)

PAIKKA JA AIKA

Perjantaina 10.7.2015
Limingan urheilukenttä, Alapääntie 7, Liminka

Kehät sijaitsevat sijaisevat ruoholla, johon myös telttojen laittaminen on luvallista.

Näyttelyssä ei peritä sisäänpääsy- tai pysäköintimaksua. Näyttelyluettelo sisältyy ensimmäisen ilmoitetun koiran ilmoittautumismaksuun. Muille luettelon hinta on 2 euroa.

Näyttelypaikalla on yhdistyksen tuotemyynti ja buffetti sekä koiratarvikemyyjiä. Varaa siis käteistä mukaasi. Yhdistyksen myyntipisteellä ovat mukana näyttelysetit, korut sekä pieni määrä pentuoppaita, annualeja ja historiikkeja. Mikäli haluat ostaa muita yhdityksen tuotteita tai suuremman määrän pentuoppaita, ota yhteyttä Riittaan: sihteeri@staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi.

TUOMARIT JA AIKATAULU

Näyttelyyn on ilmoitettu yhteensä 116 staffia ja 93 amstaffia. Koiramäärät suluissa ko. luokan kohdalla.

Arvostelu kaikissa kehissä alkaa klo 10:00.

Kehä 1
Norman Berry, Iso-Britannia

staffordshirenbullterrieri

urokset junioriluokka (12)
urokset nuorten luokka (8)
urokset avoin luokka (13)
urokset valioluokka (22)
urokset veteraaniluokka (6)
PARAS UROS

Kehä 3
Marius Nedelcu, Romania

amerikanstaffordshirenterrieri

baby-pennut 5-7kk (0 urosta, 1 narttu)
pennut 7-9kk (1 uros, 2 narttua)
ROP-PENTU

urokset junioriluokka (8)
urokset nuorten luokka (4)
urokset avoin luokka (9)
urokset käyttöluokka (1)
urokset valioluokka (13)
urokset veteraaniluokka (3)
PARAS UROS

nartut junioriluokka (13)
nartut nuorten luokka (6)
nartut avoinluokka (14)
nartut valioluokka (12)
nartut veteraaniluokka (6)
PARAS NARTTU

ROP- ja VSP-VETERAANI
ROP ja VSP
ROP-KASVATTAJA
ROP-JÄLKELÄISRYHMÄ

Kehä 2
Nigel Hunt, Iso-Britannia

staffordshirenbullterrieri

baby-pennut 5-7kk (0 urosta, 2 narttua)
pennut 7-9kk (3 urosta*, 3 narttua)
ROP-PENTU

nartut junioriluokka (10)
nartut nuorten luokka (12)
nartut avoin luokka (13)
nartut valioluokka (8)
nartut veteraaniluokka (4)
PARAS NARTTU

ROP- ja VSP-VETERAANI
ROP ja VSP
ROP-KASVATTAJA
ROP-JÄLKELÄISRYHMÄ

Loppukilpailut
      BIS-Pentu  Marius Nedelcu
  BIS-Kasvattajaryhmä Marius Nedelcu
  BIS-Veteraani Norman Berry
  BIS-Jälkeläisryhmä Norman Berry
  BEST IN SHOW  Nigel Hunt

* Staffien urospennuille tuomarimuutos: Nigel Hunt arvostelee kaikki staffipennut. Mikäli tämän vuoksi perut koirasi osallistumisen, ole yhteydessä virve.sipola@gmail.com ennen näyttelyä.

DNA-JOUKKOTESTAUKSET

Näyttelypaikalla järjestetään mahdollisuus DNA-näytteenottoon. Ennakkoon ilmoittautuneille lähetään tarkemmat tiedot ajankohdasta ja paikasta. Lue lisää

TIEDUSTELUT

Ilmoittautumisia koskevat tiedustelut: info@bob-brand.fi tai puh. 040 4171501 (ark. 15-19).

Tiedustelut näyttelypäivänä: Virve Sipola 044 583 3143 tai Marjaana Lehtosaari 040 176 9467

ROKOTUSMÄÄRÄYKSET, TUNNISTUSMERKINTÄ JA ANTIDOPING

Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan. Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty. Suomen Kennelliiton valtuuston hyväksymät antidoping-säännöt ovat astuneet voimaan 1.1.2007. Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita.

Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.

Ajankohtaisinta tietoa Kennelliiton nettisivuilla www.kennelliitto.fi.

Tarjolla superviikonloppu staffi- ja amstaffiharrastajille Oulun seudulla: samana viikonloppuna erkkarin kanssa järjestetään kaksi kansainvälistä koiranäyttelyä!

Oulu KV 11.7.2015 & 12.7.2015