ERIKOISNÄYTTELY 16.7.2022 STAFFEILLE JA AMSTAFFEILLE
Näyttely on samalla Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistyksen 20v-juhlanäyttely

NÄYTTELYPAIKKA
Vermon ravirata, Valjakkotie 1, 02600 ESPOO

SAAPUMINEN JA PYSÄKÖINTI SEKÄ ALUEEN KARTTA
Paikalle pääsee myös julkisilla liikennevälineillä ja valtaväyliltä on hyvät liikenneopasteet. Ajo parkkipaikalle tapahtuu Vermontien kautta Valjakkotielle ja pysäköinti on sallittu vain karttaan merkitylle alueelle parkkiruuduissa. Pelastustielle ja kopterialueelle pysäköinti on ehdottomasti kielletty. Alueella toimii pysäköinninvalvonta. Pysäköinti on maksuton.

AIKATAULUKIRJE SISÄLTÄEN OHJEET, AIKATAULUN KEHITTÄIN JA ALUEKARTAN

AIKATAULU
SCHEDULE
Viralliset kutsukirjeet on lähetetty kaikille osallistujille sähköpostitse viikolla 27. Emme lähetä tietoja erikseen postitse. Postilla tilatut numerolaput voi noutaa näyttelyn toimistosta näyttelyaamuna. Näyttelyn virallinen avaus ON klo 9.45. Kehät alkavat klo 10.00.

TULOKSET JA KUVAT
Näyttelyssä on käytössä online-tulospalvelu ja sähköiset arvostelut
Rotukohtaiset tulokset ja arvostelut löytyvät Showlinkin tulospalvelusta

Kaikki luokkasijoittuneet koirat kuvataan erikseen omissa kehissään. Pyydämme sijoittuneita odottamaan kehässä kunnes kuvaajat tai kehäsihteerit kertovat koirien voivan poistua kehästä. Kuvalinkkejä julkaistaan sitä mukaa kun valokuvia saadaan julkaisukelpoiseksi.

Staffordshirenbullterrieriyhdistys SBTY ry:n virallinen yhteistyö-kumppani ja näyttelyn sponsori MONSTER

TUOMARIT

BIS-veteraani                         Karl Karlsson
BEST IN SHOW                     Dusan Belcevic

TUNNISTUSMERKINTÄ, ROKOTUKSET JA ANTIDOPING
Jokaisen näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistus­merkitty. Typistettykorvaiset koirat eivät saa osallistua näyt­telyyn. Näyttelyssä noudatetaan Suomen Kennelliiton hyväk­symiä rokotus- ja antidoping-määräyksiä. Mikäli koira hylätään rokotussääntöjen noudattamattomuuden vuoksi, ei ilmoittautumismaksua palauteta. Ajankohtaisin tieto rokotus- ja dopingsäännöistä sekä muista näyttelyihin liittyvistä säännöistä ja määräyksistä löytyy tarkemmin Kennelliiton sivuilta www.kennelliitto.fi

DNA-NÄYTTEENOTOT
Näyttelypaikalla järjestetään staffien L-2-HGA ja HC-testaus ja amstaffien ataksiatestaus klo 9-12 välisenä aikana. Näyttelyn eläinlääkäri ottaa näytteen maksutta näyttelyn toimistoteltalla. Staffien omistajilla on oltava testikitti valmiina ja lomake esitäytettynä.

TURVALLISUUS
Kulkuväylät ja pelastustiet tulee pitää vapaina ja telttoja saa pystyttää vain niille varatulla alueella. Metsäpalovaaran ja pelastuslaitoksen ohjeistuksen mukaisesti tupakan tumppeja ei saa heittää maahan vaan ne tulee kerätä erilliseen astiaan. Tupakointi on sallittu Vermon päärakennuksen asfaltoidulla terassialueella. Näyttelypaikalla on saatavilla kannellisia lasipurkkeja tumppeja varten.

Saavuthan paikalle vain terveenä ja oireettomana.

Koirien jättäminen kuumaan autoon on ehdottomasti kiellettyä!

MUUTA HUOMIOITAVAA
Näyttelyssä on käytössä sähköinen luettelo hintaan 2,99€ ja sen voi ostaa mobiilisovelluksen kautta ennen näyttelyä. Luettelo julkaistaan näyttelypäivän aamuna klo 6.00. Maksuton sovellus on ladattavissa App Store- ja Google Play-sovelluskaupoista nimellä Showlink-mobiili. Näyttelyssä ei ole painettuja luetteloita ja arvostelut ja tulokset tallennetaan sähköisesti.

Näyttelypaikalla on Vermon myyntikioski, jossa on tarjolla syötävää ja virvokkeita. Näyttelyn toimisto, ensiapupiste, eläinlääkäri sekä amstaffi- ja staffiyhdistyksen tuotemyynti sijaitsevat kehäkarttaan merkityillä paikoilla. Lisäksi paikalla on molempien yhdistysten logollisia tuotteita myyvä Ilowilla. Varauduthan käyttämään maksuvälineenä pankkikorttia.

Turistikoirat ovat tervetulleita, otathan turis­tikoiran rokotustodistuksen mukaan. Näyttelyssä ei ole sisäänpääsymaksua.

TIEDUSTELUT
Oona Reponen