Rally-toko- tuloksia

Tuoreimmat staffien Rally-Toko tulokset KoiraNetissa

Kuvia yhdistyksen facebook sivulla:

Harrastustähtiä 2023
Harrastustähtiä 2022
Harrastustähtiä 2021
Harrastustähtiä 2020

Rally-tokoon on yhdistetty elementtejä tokosta, agilitystä ja koiratanssista. Lajissa ei vaadita samanlaista tarkkuutta kuin tokossa esimerkiksi seuraamisen paikassa asennon suoruudessa - tärkeintä on iloinen yhteistyö. Koiraa saa ohjata kokeessa sekä suullisin käskyin, että käsimerkein. Lisäksi kannustaminen on sallittu koko suorituksen ajan.

Monet staffiharrastajat ovat kokeneet lajin sopivan paremmin staffin luonteelle kuin tarkkuutta ja hiljaisuutta vaativa perinteinen toko. Rally-tokosta tuli virallinen laji vuonna 2014. Harrastajien määrä kasvaa jatkuvasti.

Vuoden rally-toko -koira ja rally-toko -tulokas

SBTY palkitsee vuonna 2016 ensimmäisen kerran Vuoden rally-toko -koiran sekä Vuoden rally-toko -tulokkaan.

Vuoden RALLY-TOKO -koira   Vuoden RALLY-TOKO -tulokas
2022   Double Star´s Themanwithgoldengun   Tulium Hot Hot Hot