erkkari2016_nettibanneri

Erikoisnäyttely staffeille ja amstaffeille 30.7.2016

Staffordshirenbullterrieriyhdistys järjestää erikoisnäyttelyn staffordshirenbullterriereille ja amerikanstaffordshirenterriereille Vantaalla Hakunilan urheilupuistossa 30.7.2016. Näyttelyssä arvostellaan myös pennut (5-alle 7kk & 7-alle 9kk) sekä jälkeläisluokat.

Aikataulu

Näyttelyyn on ilmoitettu yhteensä 348 koiraa: 242 staffia ja 106 amstaffia! Ilahduttavan suuresta koiramäärästä johtuen staffipennut arvostelee varatuomariksi ilmoitettu Tuula Savolainen. Numerolaput sekä aikataulu lähetetään kaikille ilmoittautuneille.

Lataa aikataulu (PDF)

Tuomarit

Staffordshirenbullterrieri
  nartut, rodun paras veteraani, kasvattajaluokat Craig Scanlan, Iso-Britannia
  urokset, jälkeläisluokat, rodun paras Erica Schelfhorst, Australia
  pennut, rodun paras pentu Tuula Savolainen

Amerikanstaffordshirenterrieri Malgorzata Jurek Erenska, Puola

Ryhmäkilpailut
   BIS Malgorzata Jurek Erenska
  BIS-Kasvattaja Craig Scanlan
  BIS-Pentu Craig Scanlan
  BIS-Veteraani Barbara Ann Beaufoy
  BIS-Jälkeläisluokka Barbara Ann Beaufoy

Huom! Staffiuroksille alunperin ilmoitettu tuomari on joutunut perumaan tulonsa henkilökohtaisista syistä. Tilalle on kutsuttu australialainen kasvattajatuomari Erica Schelfhorst (kennel Koendidda).

Tiedustelut

Ilmoittautumisiin liittyvät: info@showlink.fi, p. 09 8873 0320 (ark. klo 11-17)

Muut: katja.hashani@hotmail.com, p. 040 586 7160 (iltaisin)